تولید کننده لوله کر

خط تولید لوله های مقوایی چگونه است؟

مقدمه

لوله های مقوایی که با نام بویین کاغذی هم شناخته شده اند جزئی از صنایع سلولزی میباشد. این اوله هاز از مقا و کاغذهای فشرده تولید میشوند که در ادامه به طور کامل توضیح خواهیم داد. لوله های مقوایی کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارند . و بسته به نوع استفادهدر سایزها و اندازه های و مقاومت های مختلف تولید و عرضه میشوند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

آشنایی با لوله مقوایی

در ابتدا باید به صورت مختصر با لوله مقوایی آشنا شوید و بعد در مورد نحوه تولید و فرآیند آن اطلاعات بدست آورید.لوله های مقوای از ترکیب خمیر چوب و سایر محصولات کاغذی و مقوایی تولید میشوند این محصولات به دور قالب های استوانه ای در سایز و اندازه های مختلف پیچیده میشوند و بویین های کاغذی را به وجود میآورند. از این لوله های کاغذی در صنایع مختلف استفاده میکنند که مقاومت و اندازه آنها بستگی به صنعت مورد استفاده آن دارد.

تولید کننده لوله کر

کاربرد لوله مقوایی در صنایع مختلف

این لوله را میتوان در صنایع مختلف استفاده کرد اما بیشترین استفاده و کاربرد را در صنایع زیر دارد.

  1. کارخانه کاغذ سازی از این لوله های برای جمع و لوله کردن کاغذ به دور خود استفاده میکند.
  2. صنعت نساجی برای جمع کردن نخ و پارچه از لوله های مقوایی استفاده میکند.
  3. صنعت پلاستیک سازی برای جمع کردن فیلم استرچ ، نایلون و بند و… از لوله های مقوایی استفاده میکند.
  4. در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی کاربردهای زیادی دارد.

مقاله

خط تولید لوله مقوایی

لوله های مقوایی از چسب ، رزین ، خمیر چوب و مقوا تولید میشوند. ابتدا ورق هایی مقوایی به صورت نوارهای باریکو استاندارد به صورت مورب بریده میشوند و درو یک لوله بزرگ پیچیده میشوند. سپس این نوارهای مقوایی به صورت ۲۵ تا ۳۵ لایه همراه با چسب و خمیر چوب و …. به حالت فشرده درو قالبهای لوله پیچیده میشوند. در نهایت روکش پایانی که معمولا دارای چاپ طرح ، برند و… است روی لوله های مقوایی پیچیده میشوند و در سایزهای مورد نظر برش میخورند.

محصولات نهایی تولید شده بسیار مقاوم و دارای استحکام زیادی هستند به همین دلیل در مقابل و فلز و پلاستیک طرفدار بیشتری دارد. این لوله در کنار مقاومت بالایی که دارند قابل بازیافت هستند و به محیط زیست آسیبی نمیرسانند. جهت خرید انواع لوله مقوایی ، از شرکت پویا طاب میتوانید از لینک های ارائه شده استفاده کنید.

قابلیت های خط تولید لوله مقوایی

این لوله را میتوان در قطر و ضخامت مختلف و اندازه های بلند و کوتاه متناسب با صنعت مورد استفاده تولید و عرضه کرد. همچنین قابلیت چاپ برند ، عکس و نوشته و… بر روی لایه ی آخری میباشد. معمولا این لوله ها آب را جذب و رطوبت میگیرند اما میتوان با استفاده از مواد مخصوص و رزین و… آنها را به لوله های ضدآب تبدیل کرد.

تولید کننده لوله کر

خرید لوله مقوایی از شرکت پویا طاب میهن

شرکت پویا طاب میهن به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع کاغذ ، لوله مقوایی ، بویین کاغذی ، آماده ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب میباشد. لوله های مقوایی و انواع کاغذ را میتوانید بر اساس نوع استفاده و مقدار مورد نیاز در این شرکت ثبت کنید. تولید لوله مقوایی در طرح و اندازه مختلف از تخصص های ماست. برای خرید و ثبت سفارش از طریق لینک اقدام نمایید.

نتیجه

در نهایت میتوان نتیجه گرفت که لوله های مقوایی یا همان بوئین های کاغذی در صنایع مختلف قابل استفاده هستند ، قابل بازیافت و بدون خطر برای محیط زیست میباشند و در کنار تمام اینها استحکام بالایی دارد. به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. این لوله با چاپ برند و اطلاعات بر روی لایه های خود میتواند برای صنعت و کارخانه مورد نظر اهیمت داشته باشد. ثبت سفارش در سایز و اندازه دلخواه از مزایای لوله مقوایی شرکت پویا طاب میباشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.