راه هایی برای صرفه جویی در کاغذ

راه هایی برای صرفه جویی در مصرف کاغذ

صنعت کاغذ سازی مسئول انتشار آلاینده های سمی مداوم مانند کلر ، جیوه ، سرب و فسفر به محیط زیست است و در نتیجه می تواند مشکلات بهداشتی از جمله سرطان ها ، اختلالات عصبی و مشکلات باروری را به ارمغان آورد.ضایعات کاغذ یک مسئله بزرگ در تجارت است.اگر بتوانید آن را در محل کار خود کاهش دهید ، می توانید تأثیر مثبتی بر محیط داشته و پس انداز کنید.بسیاری از روش های آسان برای مشاغل و سازمان ها وجود دارد تا میزان استفاده از کاغذ را کاهش دهند. حتی اقدامات کوچک نیز می توانند به یک عادت تبدیل شوند و به ما در ایجاد یک سبک زندگی پایدارتر و دوست دار محیط زیست کمک کنند.در ادامه با تولیدکننده لوله کاغذی همراه باشید تا در مورد روش های مؤثر برای صرفه جویی در مصرف کاغذ اطلاعاتی کسب کنید.

  • از استفاده از بشقاب و لیوان کاغذی خودداری کنید.در صورت نیاز به مناسبت های اجتماعی از موارد بادوام و قابل شستشو استفاده کنید.
  • بسیاری از روزنامه ها و مجلات نسخه آنلاین دارند و اغلب اشتراک آنلاین ارزان تر از نسخه چاپی است.پس چرا به جای خرید مجلات و روزنامه های موجود ، در نسخه آنلاین مشترک نمی شوید!
  • هر زمان که می توانید از ایمیل استفاده کنید تا نامه کاغذی.

صرفه جویی در کاغذ در خانه ، مدرسه یا دفتر کار شما باعث صرفه جویی در جنگل ها ، انرژی ، خاک و آب و هوا می شود.

صرفه جویی در مصرف کاغذ

چگونه می توان مصرف کاغذ در ادارت را کاهش داد

  • قبل از چاپ فکر کنید

اگر واقعاً به چاپ نیاز دارید ، خوب فکر کنید.اگر لازم است آن را چاپ کنید ، اطمینان حاصل کنید که از هر دو طرف کاغذ برای چاپ استفاده می کنید.علاوه بر این ، اگر قصد چاپ یک سند طولانی را دارید ، آن را چند بار بررسی کنید تا مطمئن شوید دقیقاً همان چیزی است که شما میخواهید و بعد آن را چاپ کنبد.

  • برای برقراری ارتباط از وسایل الکترونیکی استفاده کنید

فناوری های امروزی فرصت های بسیاری را برای کار با مشاغل با کاغذ بسیار کمتر فراهم می کنند.ایمیل ، اینترانت و اسکنر اسناد ، می توانند استفاده از کاغذ را به طور جامع کاهش دهند و در عین حال باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شوند.
از طریق ایمیل ، پیام های متنی و غیره می توان بدون آسیب رساندن به محیط زیست ، اطلاعات را ارسال کرد و در مصرف کاغذ صرفه جویی کرد.

  • پرونده ها را به صورت دیجیتالی ذخیره کنید

ذخیره اسناد خود در یک سرور یا سیستم ، یک راه حل سازگار با محیط زیست است ، اما همچنین می تواند بهره وری دفتر را افزایش دهد.با استفاده از بایگانی دیجیتال ، تمام پرونده های خود را به ترتیب دلخواه سازمان داده و ذخیره می کنید.این به کارمندان اجازه می دهد تا در صورت نیاز به آنها دسترسی پیدا کنند و پرونده ها را ایمن نگه دارند و مهمتر از همه در مصرف کاغذ صرفه جویی می شود.

چگونه می توان مصرف کاغذ در ادارت را کاهش داد

  • در دو طرف کاغذ چاپ کنید

در صورت نیاز به چاپ ، چاپ در هر دو طرف کاغذ ، باعث کاهش قابل توجه ضایعات کاغذ می شود.در واقع می تواند تا ۵۰٪ از هزینه های کاغذ را پس انداز کند.اگر کاغذی دارید که در هر دو طرف چاپ نشده است ، استفاده از قسمت خالی را برای یادداشت برداری یا ترسیم یک ایده در نظر بگیرید.

  • کاغذ بازیافتی بخرید

خرید کاغذ بازیافتی در مصرف انرژی صرفه جویی می کند ، میزان انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد و فضای دفن زباله را برای انواع دیگر زباله که قابل بازیافت نیستند ، آزاد نگه می دارد.

با صرفه جویی در مصرف کاغذ و لوله کاغذی ، می توانید تأثیر خود را در جنگل ها کاهش دهید ، مصرف انرژی و انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش دهید ، آلودگی های آب و هوا را محدود کنید و ضایعات کمتری تولید کنید.

با انجام این تغییرات ، میتوان به طور قابل توجهی از هدر رفتن کاغذ جلوگیری کرد.برای دریافت اطلاعات بیشتر دیگر مقالات تولیدکننده لوله مقوایی را دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.