بهترین شرایط نگهداری کاغذ و مقوا

شما باید محصولات ساخته شده از کاغذ و مقوا مثل جعبه ها ، لوله مقوایی ، دوک کاغذی و غیره را به درستی ذخیره کنید تا بیشترین بهره را از آنها ببرید.اگر این کار را نکنید ، ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید.اگر می خواهید کاغذ و مقوا را با خیال راحت و مؤثر ذخیره کنید ، باید نحوه نگهداری از آنها را بدانید.در اینجا در مورد بهترین شرایط نگهداری کاغذ و مقوا توضیحاتی خواهیم داد.

رطوبت

همه ما می دانیم که رطوبت براحتی کاغذ و مقوا را خیس می کند.کاغذ و مقوا رطوبت را جذب می کنند و این باعث خراب شدن آنها می شود.بنابراین ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا محصولات ساخته شده از کاغذ و مقوا مثل جعیه های مقوایی نسبتاً خشک باقی بمانند ، زیرا رطوبت می تواند تأثیر زیادی در عملکرد آنها داشته باشد و متأسفانه ، رطوبت یکی از عواملی است که همیشه قابل کنترل نیست.

رطوبت زیاد از بدترین دشمنان جعبه های مقوایی است که آنها را مستعد کپک زدن می کند.جعبه های مقوایی خود را در مناطقی که می توانند به راحتی مرطوب شوند ، ذخیره نکنید.

نگهداری از کاغذ

حشرات

متأسفانه بسیاری از حشرات عاشق مواد مقوایی درون جعبه ها هستند که به عنوان منبع غذا یا محل لانه سازی استفاده می کنند.برای جلوگیری از تصرف حشرات در جعبه های مقوایی ، قبل از ذخیره سازی ، از تمیز بودن و عاری بودن از مواد آلی دیگر (به عنوان مثال ضایعات مواد غذایی) اطمینان حاصل کنید.مرتباً جعبه های مقوایی خود را چک کنید تا مطمئن شوید که به حشرات آلوده نشده اند.

مواد قابل اشتعال

محصولات ساخته از کاغذ و مقوا مثل لوله کاغذی ، کتاب و جعبه های مقوایی قابل اشتعال هستند ، بنابراین هنگام نگهداری در خانه باید این نکته را بخاطر بسپارید.آنها را از منابع قابل اشتعال دور نگه دارید.

چگونه جعبه های مقوایی خود را به درستی ذخیره کنیم

بیشتر اوقات ، وقتی به جعبه های ذخیره سازی فکر می کنید ، به جعبه های از جنس مقوا فکر می کنید.جعبه های مقوایی جعبه انتخابی برای بسیاری از شرایط جابجایی و ذخیره سازی هستند ، زیرا ارزان ، سبک و بسته بندی ، انباشته و برچسب گذاری آنها آسان است.بعلاوه ، وقتی دیگر به آنها نیازی نیست ، می توان آنها را به راحتی بازیافت یا برای استفاده های بعدی تجزیه کرد.اما ، جعبه های مقوایی در برابر شرایط خاص از جمله گرما و رطوبت حساس هستند.آنها همچنین برای اشکالات و جوندگان جذاب هستند.برای ذخیره سازی طولانی مدت جعبه های مقوایی بلااستفاده ، موارد زیر را در نظر بگیرید.

چگونه جعبه های مقوایی خود را به درستی ذخیره کنیم

  1. آنها را کاملاً خالی کنید.قبل از اینکه جعبه های مقوایی خود را ذخیره کنید ، مطمئن شوید که چیزی در داخل آنها باقی نمانده است.هرگونه کاغذ یا هر ماده دیگری را که می تواند از تاخوردن صحیح آنها جلوگیری کند ، بردارید.
  2. آنها را صاف کنید.مسطح سازی بهترین راه برای ذخیره جعبه های مقوایی شما است که به شما امکان می دهد چندین جعبه را در یک فضای محدود با هم نگه دارید.
  3. جعبه های اندازه مشابه را با هم گروه کنید.اگر با چندین جعبه مقوایی کار می کنید ، تا آنجا که ممکن است آنها را بر اساس اندازه گروه بندی کنید.این به شما کمک می کند ، فضای ذخیره سازی خود را مرتب کنید و افزودن جعبه های مقوایی بیشتر در آینده را آسان کنید.
  4. آنها را ببندید.پس از گروه بندی جعبه هایی به اندازه مشابه ، آنها را با یک طناب یا رشته محکم ببندید.این به آنها کمک می کند تا در کل فضای ذخیره سازی با هم باشند و فضای ذخیره سازی شما را به حداکثر برسانند.
  5.  گاهی اوقات آنها را بررسی کنید.در حالی که نیازی به بررسی مرتب جعبه های مقوایی نیست ، اما باید هر از چندگاهی آنها را بررسی کنید تا از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنید.بررسی گاه به گاه به شما کمک می کند تا مسائل مربوط به ذخیره سازی را مشاهده کنید و در صورت امکان آنها را برطرف کنید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.